Annons:
Etikettövrigt
Läst 8875 ggr
smellcaramell
5/29/16, 3:41 PM

Spotify från apple watch?

Jag har länge sökt en liten ipod/mp3 spelare som jag kan ha när jag är ute och springer så jag slipper ta med mig telefonen ut. Dock har jag all musik på spotify och det verkar inte finnas någon ipod/mp3 spelare på marknaden som stödjer spotify och samtidigt är liten o smidig. Det jag undrar är kan man lyssna på spotify från en Apple Watch utan att ha telefonen med sig? Hittat att man kan parkoppla med bluetooth hörlurar iallafall /en som inte alls är insatt i en smart watch funktioner

Annons:
adress
5/30/16, 10:14 AM
#1

Du kan lyssna på musik du sparat på  Watch via bluetooth hörlurar. För det behövs ingen telefon. I dagens läge inga streamingtjänster.

Människan är en konstig växt. Roten uppåt - och blana neråt.
Mac användare sedan 1985 - alla varianter av Apple.
Ha en bra dag. Bosse

johan
5/30/16, 5:05 PM
#2

Däremot kan du använda klockan som fjärrkontroll till Spotify på telefonen, men det är fortfarande telefonen som spelar musiken och måste vara inom räckhåll.

Mvh // Johan

Född vid 334.00 PPM

adress
6/1/16, 12:14 AM
#3

# 2 Trodde smellcaramell inte ville ha telefonen med sig. Det var det jag svarade på. Annars är det knappast något problem. 😇

Människan är en konstig växt. Roten uppåt - och blana neråt.
Mac användare sedan 1985 - alla varianter av Apple.
Ha en bra dag. Bosse

johan
6/1/16, 7:33 AM
#4

#3: Nej precis, det var därför jag försökte vara tydlig med att telefonen verkligen behövs. 

Själv visste jag inte att man kunde lagra musik på klockan och använda trådlösa lurar till den.

Mvh // Johan

Född vid 334.00 PPM

adress
6/1/16, 9:41 PM
#5

#4  Watch har drygt 6GB i minne - så det ryms en del musik - om man vill det.

Människan är en konstig växt. Roten uppåt - och blana neråt.
Mac användare sedan 1985 - alla varianter av Apple.
Ha en bra dag. Bosse

smellcaramell
6/5/16, 9:48 PM
#6

löste det genom att köpa en liten ipod shuffle istället och ladda ner musik till den eftersom att det inte fanns någon  lösning för att få spotify till en mindre enhet.

Annons:
adress
7/4/16, 10:32 PM
#7

# 6 Billigare än en  Watch i alla fall. Men du missar många andra finesser - som ex när du springer och motionerar. Mycket bra program för det i  Watch.

Människan är en konstig växt. Roten uppåt - och blana neråt.
Mac användare sedan 1985 - alla varianter av Apple.
Ha en bra dag. Bosse

adress
9/22/16, 12:18 PM
#8

Hur upplever ni som uppdaterat till watchOS3 funktioner och snabbhet. Själv tycker jag den blivit mycket bättre - med befintlig hårdvara - men ny mjukvara. Bara det en prestation i sig av Apple.

Människan är en konstig växt. Roten uppåt - och blana neråt.
Mac användare sedan 1985 - alla varianter av Apple.
Ha en bra dag. Bosse

Niklas
11/1/16, 2:19 PM
#9

Jag tycker också att det går snabbare.


Vänliga hälsningar, Niklas
Är du intresserad av runstenar och runristningar?

Upp till toppen
Annons: